کلبه شادی

 


Blumentals HTMLPad 2010 Pro.v10.0.0.116 BiLang [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید ظاهر یک سایت نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد بازدید کننده ی آن دارد در واقع هر چه صفحه ی یک وب سایت زیبا تر باشد کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است که یک از معروف ترین آنها نرم افزار Font Page می باشد. اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند به طوری که کاربر در هنگام کار با آن دچار مشکل می شود. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند.
نرم افزار HTMLPadمحصول شرکت Blumentals بوده که یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و ... به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و ... قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 15 مهر 1398برچسب:, :: 13:34
سحر

Traffic_Secrets_2.0_by_John_Reese_[www.MihanDownload.com].jpg12 سی دی اورجینال و کامل!
روزانه تعداد بسيار زيادي سايت و وبلاگ توسط کاربران اينترنت در نقطه اي از جهان فعاليت خود را در زمينه اي خاص آغاز مي کند. اما در اين ميان تنها تعداد محدودي از آنها موفق عمل مي کنند و پس از گذشت چند ماه به ترافيک مناسبي دست مي يابند. همانطور که مي دانيد عوامل مختلفي در افزايش آمار بازديد يک سايت نقش دارند به عنوان مثال ظاهر يک سايت نقش بسيار مهمي در افزايش تعداد بازديد کننده گان يک سايت ايفا مي کند. امروز در سايت ميهن دانلود مجموعه اي از فيلم هاي آموزشي را با نام Traffic Secrets برايتان آماده کرده ايم که در افزايش بازديد سايت شما تاثير بسيار زيادي دارد. اين مجموعه بسيار عالي در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است زيرا در آن جديد ترين و عملي ترين راهکار هاي افزايش بازيد سايت به مديران سايت ها و کساني که قصد دارند سايتي را افتتاح کنند آموزش داده مي شود. همچنين شما با مطالعه و مشاهده دقيق نکاتي که در اين آموزش ها ارائه مي شود قطعآ قادر خواهيد بود تا ترافيک سايت خود را افزايش دهيد. اين پک شامل 12 سي دي آموزشي مي باشد که بصورت گام به گام شما را به سمت افزايش ترافيک وب سايت و در نتيجه فروش بيشتر محصولات و خدمات سوق مي دهد. موضوعات هر کدام از این سی دی ها به ترتیب شامل دوره مقدماتي ، اکتشاف بازار ، علم کلمات کليدي ، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو ، کارخانه توليد محتوا ، بازاريابي ويدئويي ، استراتژي دسته جمعي ، تسلط برAdWords گوگل ، روشهاي تبليغات ، تبليغات نرم افزاري ، روش هاي تبليغات گروهي ، طرح جامع می باشد. اين بسته آموزشي با قيميتي معادل 397 دلار در بازاهاي جهاني به فروش ميرسد اما سايت ميهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولين سايت ايراني بر خلاف اکثر سایت های ایرانی که اين مجموعه را با قیمت هایی بسیار بالا برای فروش قرار داده اند، به صورت کاملآ رايگان از سرورهاي پر سرعت براي دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
 


ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 مهر 1398برچسب:, :: 21:59
سحر


 


wp321
 
شاید شما نیز به فکر طراحی سایت یا وبلاگ شخصی باشید.اگر چنین قصدی دارید میتوانید از وردپرس فارسی برای ایجاد سایت یا وبلاگ شخصی خود استفاده کنید.وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 


ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 مهر 1398برچسب:, :: 21:56
سحر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شادی و آدرس kolbeshadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 40332
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ترجمه نکته آموزنده
قرآن آنلاین

http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
قران آنلاین